26 augusti 2007

Tristess, blåst och kli

Skriker snart rätt ut, med mina ca 30 myggbett på fötterna går jag snart under! Men med tanke på hur trevlig fredagkvällen var, så ska jag inte klaga.
M. och jag blev bjudna ner till en sommarstuga i Onsala av Jess och Tobbe, tanken var att vi bara skulle ta det lugnt. Det blev ju inte så vilt, men pojkarna släckte törsten i sina strupar ganska rejält, med detta ökade kaxigheten och kubben blev till krig. Jess och jag ledde pricksäkerheten rejält, tills vi skulle klubba ner kungen, vi missade, de kaxiga vann. Jisses, så dåliga vinnare har jag aldrig varit med om!
Denna kväll kommer jag att skratta länge åt!

Två dåliga vinnare på lyran!

Idag sitter jag med rastlösheten krypandes i hela kroppen, men orken finns inte.

Imorgon, imorgon är en ny dag, med förhoppningsvis ny ork!

1 kommentar:

Jessica sa...

Krig minst sagt, men roligt var det! Förresten ser killarna helt lost ut på bilden. En annan var ju lite nyktrare i alla fall =) Kul att ni ville hänga på. Puss"