03 augusti 2007

Michelangelo

Igårkväll ville jag och några till mätta magarna på Michelangelo på Björcksgatan. Min favoriträtt hade tyvärr försvunnit från menyn och deras hemlagade hamburgare slog inte den på långa vägar. (Speciellt inte när man har testat Götas, på Mariaplan, Baconburgare...) Personalen var även väldigt stressad, det tog lång tid att få beställa, en beställning gavs bort till ett annat bord mm. Men jag tänker inte ge upp på detta stället, ett par chanser till ska det få. Dels för att det är ett så mysigt ställe, och dels för att maten är så god + att det har varit mycket trevligare de gånger vi varit där tidigare.

På måndagkvällen ska några av oss flickor i järngänget ha teaparty, med nybakat bröd, choklad x3 cupcakes och cookies. Te ska vi självklart dricka också! Detta ledde till att jag letade efter goda cupcakesrecept och hittade bästa sajten, Dagens muffins, gå in och fröjdas mina vänner!
Mumma I say!

Inga kommentarer: