01 april 2007

Något man kan vara utan

I torsdags började jag gå runt och snörvla mer och mer. Har känt länge att en liten förkylning nog är på gång och på fredagmorgonen fick jag bingo! Huvudet var jättetung, kunde inte andas genom näsan och det sved i halsen. Jag stannade hemma hela fredagen, låg utslagen i både soffa och säng. Men lördagmorgonen mådde jag bättre så jag orkade ta mig ner till vv. Kan säga att jag blev väldigt förvånad när jag ställde mig på vågen denna gång..
Mötte sedan upp Majset för att vandra lite på stan, se om man hittade några vårsaker innan vi skulle till Johanneberg för att flytta in Jess som utlovat. Hittade solglasögon och ett par ballerinaskor (många fler lär det bli...)
Flytten gick smidigt då vi var många och sakerna få.
Kvällen hade jag lovat M. en överraskning då han fyller nu på tisdag. Efter att ha missat bussen blev det Michelangelo, en sån underbar pärla i Kålltorp, där Majset och Jess satt och väntade glatt. Som vanligt blev det mycket tjöt, god mat och dryck.

Innan sömnen ramlade in i ögonen blev det ett litet nattsamtal med lilla Lina i stora Sthlmdär allt var bra...

Nu ska jag med svärföräldrarna och handla lite påskblommor så att vi får lite påskfint här hemma!
Ps. Ny digitalkamera på gång, så snart kanske det blir lite fler bilder...
Viktminskning: -1,5 kg
Sammanlagt: -5,9 kg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faen vad duktig du är! 6 kilo är ju helt suveränt! Det är ungefär vad jag tar i bänkpress förresten.

Hälsa Micke på födelsedagen, och hoppas ni trivs i nya lägenheten!

Therése sa...

Haha, en halv stång eller någe i bänkpress då ;), tackar och bugar..

Tyvärr blev det ju inte någon ny lägenhet för oss, den gick upp för mycket i pris..