18 januari 2012

Bara lite blaj...

Ännu en helg har gått och ett par dagar efter det till och med.. Jag blir mer och mer förundrad över hur fort dagarna svischar förbi! 
Helgen flöt på ganska bra, fredagskvällen var vi på kalas, typiskt nog var det den dagen lilleman vägrade att sova på dagen och var så trött redan när vi kom till min farbror vid 18-tiden. Men lite bus hann de självklart med innan lilleman stendäckade i pappas famn.
Lördagen småpysslade vi här hemma och på kvällen försvann jag på tjejmiddag hos Marris, grannarna Olle och Simon på 6 veckor fick självklart följa med mamma sin och jag kan säga att jag var inte sen med att mysa bebis!
Nu ska vi snart ner till Mari och lille Viktor och mysa ett par timmar innan det är dags att svänga ihop middagen här hemma.. Toodeloo.

Inga kommentarer: