28 december 2011

God fortsättning!

Min kropp har hamnat i koma, all spänning har släppt och jag har svårt att få upp rumpan från soffan. Att det har varit stressigt innan har jag ju sagt flera gånger men beviset för att det verkligen var så fick jag när jag dagen innan griljerade julskinkan rå. 
Julen 2011 har varit fartfylld, rolig och trevligt med god mat, tomtar och många paket. Någon som känner igen sig? ;-) Barnen fick jättefina saker i klapparna och var inte alls rädda för tomten, lilleman var ursöt när han gick och hämtade sina paket och tackade efter varje gång, ta ta som Viggo säger. Storasyster tillhör inte den skaran som sliter upp sina paket utan hon öppnar 1 och vill sen sätta sig och leka med det. Full fart blir det med 4 barn i åldern 20 månader-5 år och lite lugnt blev det när de fick gå till sängs men det blev nästan värre när 6 vuxna sedan sätter igång med julklappslek, jisses, haha...
Tack alla för en trevlig jul!

Inga kommentarer: