20 november 2011

Nu börjar det likna något

Här händer det saker förstår ni även om det är väldans dött här. Barnens rum börjar verkligen ta form även om det är kvar att göra, så kul att se lite framsteg! Jag ska dock ta kontakt med vårdcentralen imorgon igen då halsont börjar komma tillbaka vilket även går upp i öronen. Lite lustigt att inte en dunderkur med Kåvepenin tog död på allt?!
Och imorgon ska jag bli början på en människa igen, den döda hamstern på huvudet ska klippas och slippa visa de gråa håren som börjat visa sig...(måste ju då påminna om att min mor började med gråa hår redan vid 18 års ålder, så jag är ju ganska gammal vad gäller det ;-P)

Då så, jag vet att ni är nyfikna... Visst börjar det att likna något?
Färgen på golvmattan är mest lik på den bilden där Viggo inte "hjälper" pappa.

Inga kommentarer: