21 oktober 2011

Inskolning

Nu är det lite kaos här hemma! Flytt om en vecka samtidigt som vi renoverar barnens blivande rum och nu är även badrummet påbörjat, samtidigt som Viggo har börjat sin inskolning på förskolan! Kaos minst sagt...

Lilleman börjar bli stor! Snart 18 månader och springer nu omkring på en förskola, jisses. Detta var första veckan och överlag har den gått bra. Igår, 4:e dagen, var det lite gnälligare än dagarna innan och idag fortsatte det lite på den banan. Idag var även första dagen för mig att gå iväg en stund, det hade gått bra fram tills några minuter innan jag kom tillbaka då Viggo och en annan lite buse röjde runt i rabatten och fick tillsägelse om detta. Då vill man ju naturligtvis visa sitt missnöje för mamman sin som då var borta!! När jag kom tillbaka så släppte han inte mig många minuter. Jag tror det blir bra, Viggo är en liten mammagris, det är ju ingen nyhet.

Inga kommentarer: