15 juli 2011

Fullproppat

Denna helg är vi hundvakt åt Trixa, pappas drever som är ett energiknippe som heter duga. Så idag har jag och skruttarna varit uppe vid huset på förmiddag som lite sällskap där jag även började gräva i en slänt där allt ogräs som den är fylld med ska bort. Sen var det bara att ta sig hem för att fylla de 3 tårtorna som ska hämtas imorgon med godsaker. Lite städning hann vi också med när jag fick psykbryt på 2 gnälliga skruttar som inte såg leksakerna för alla leksaker som låg i vägen.

Nu på kvällen tog jag mig upp till Trixa igen för att gå en promenad och ge henne mat. Fick med mig min blivande granne/fd skolkamrat/vän det var måååånga år sen vi gick på promenad tillsammans vilket vi gjorde väldigt ofta förr och det var väldigt mysigt. Lite som förr...

Sneakpeek
Den "fina" slänten som är full av ogräs, stubbar och stenar som ska bort bort bort.
 

Inga kommentarer: