27 juni 2008

Fredag, bara så härligt!

Mmm, äntligen slut på jobbveckan. Mitt sinne är nästan så långt fram som 6 veckor fram i tiden så min första semesterdag är, sen jobbar jag bara 3 veckor till och sen blir man hemma i ett år. Jag längtar.
Imorgon ska jag ta min man och skruttunge i magen och åka till Ullared, lär väl bli att slå sig fram. Ska ta och fixa en liten shoppinglista ikväll!
Är inne i vecka 28 nu, det går ganska så fort och man ser vecka 40 skymta därborta.
Mina cravings efter vattenmelon har lugnat sig lite, även om det fortfarande är gott. Så nu vet jag faktiskt inte vad jag är extra sugen på, känns som om det är allt onyttigt som finns, men det är ju inget som skiljer från förut.
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej stumpan!
jag hoppas verkligen vi ses på måndag! mår kansk lite bättr...nu hostar jag bara slem...äckligt-JAG VET!

Idag ska jag iaf trotsa min hals och åka och se SATC filmen på bergakungen med man och nena!! ska bli SÅÅÅÅÅ kul!! jag räknar oxå ner till semester, måste försöka komma ihåg när alla går...anne gick i fredags eller?

kramkram
//Therese

Therése sa...

Haha, ja..ÄCKLIGT, men du är sjuk så du är förlåten ;)
Hoppas att du kommer på måndag, annars lir det ju jättetomt på folk, Anne gick i fredags som du anade. När är det du går?

Då har vi nå att prata om på måndag, jag ska gå imorgon med Jess, blir förhoppningsvis en lunch innan också då vi ska kika på eftermiddagsföreställningen.

Kram

Anonym sa...

inte förän v32 SUCK! en evighet, men vi kan ju följas åt på jobbet du å ja :D