10 december 2006

Rik eller inte?

Idag trodde jag att Majset och jag skulle få en fotoupplevelse, men inte då..Vi tyckte att det var smartare att göra det när vi hade lite mer pengar i och med att ett foto kostar 350:-, så vi väntar lite till.
Igår var det helmys! Bubbel och bastu som skrivet innan, cashewnötter och ölkorv, hamburgare, rödvin och film, kan det bli mer slappt? Just det ja, snackade om allt mellan himmel och jord, så nu har min tjötgen stillat sig för ett tag framöver. Iallafall ett par dagar..

För två veckor sen köpte jag och M. lite nya möbler på IKEA. Ett soffbord, en fåtölj och ett tv-bord. Fasen vad soft tyckte vi och tänkte att nu kan vi inte slösa pengar på ett bra tag, inte med nya möbler och en kommande thailandresa. Men tji fick vi!
Vi har haft krångel med vår tv nu ett tag och igår informerade M. mig via telefon när jag var hos Majset att det hade börjat lukta väldigt mycket bränt plast. Weeii* det roligaste som finns när man måste köpa en dyr sak som man inte räknat med. Så nu är M. och hans föräldrar på väg hem hit med en ny tv. Får bjuda på mat som tack. Det blir lata laxen!

Inga kommentarer: