26 december 2006

Äntligen en lugn ledig dag

Nu sitter jag hemma i vår lilla låda igen efter en helg full med restid, skratt, ett jädra liv, jultomtar, julgranar och julklappar.
Trevligt har det varit men ack så skönt det är att vara hemma!

Snäll har jag tydligen varit, för julklappar fick jag. En traktörpanna av mamma och pappa, receptböcker av Emelie och Linus, ljuslyktor och en tomte av Daniel och Rebecka, ögonbrynsmascara av Per Åke och Gunvor och Chai Latte-blandning av M.
Men oj oj, tro inte att det stannar där..vi fick ju en väldans massa julklappar tillsammans också, jag och M. bland annat resepengar, vilket är väldigt välbehövligt. Och även ett spel, så nu vet några därute att det finns något nytt att spela, en person tror jag verkligen kommer gilla att testa på det, men några andra vet jag kommer grina illa. Det är "Idol-spelet" så mjuka upp stämbanden flickor och pojkar! Haha..

Vi kammade ju hem ett antal klappar i våra 2 årliga julklappslekar också, sammanlagt 9 st, av 30 st. Nästan en tredjedel med andra ord!

Kramar, pussar och God Fortsättning!
Psst..snart är det Nyår!

Inga kommentarer: