22 november 2006

Denna vecka

Bläsch! Det kan väl sammanfatta denna vecka ganska bra...
Blä! Det kan väl sammanfatta denna månad ganska bra...
Har varit hemma varje dag hittills denna vecka, i en ganska rejäl förkylning med tillhörande feber. Tittade på "Greys Anatomy" igår, det slutet, fy fan, man gör inte så mot sina tittare, nu måste jag vänta till nästa vecka för att få reda på hur det går! Arrgh!
Denna månad började med att jag var hemma 2 dagar med min förbannade mage, detta innebär då hittills, 2 karensdagar och 5 dagar med 80%-betalning.
Är detta något som jag förtjänar? I helvete heller, som den egoist jag är så förtjänar väldigt mycket mer!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars Tess som är sjuk. Hoppas du mår bättre snart... Var det i helgen ni skulle få besök?

Therése sa...

Japps, imon kommer lilla familjen Eskilsson, ska bli så roligt, de har ju inte varit härnere på snart 2 år..

Å ida mår ja bättre, sitter på jobbet här nu, ska snart åka o lära känna mitt team bättre, ska spöa dem som fasen i biljard mohahaha