06 november 2006

The Cranberries

I lördags hade vi ännu en härlig Halloweenfest, jag kommer blogga ett eget inlägg om det när jag fått lite bilder..
Men på denna fest satt vi och sjöng (eller gapade) till låten Zombie med The Cranberries. Vilket ledde in Johan och mig på en diskussion om dessa. Slutsatsen var att Johan inte har hört någon annan låt av dem.
Efter att ha läst Linas blogg idag hittade jag in på en sida med en massa musikvideos och vad hittar jag där då? Jo, två myslåtar av The Cranberries!
Varsågod Johan! Lyssna och njut..


2 kommentarer:

Jessica sa...

Klart Cranberries har gjort fler bra låtar. Det hade ni kunnat fråga mig på en gång =) Tack för en grym fest förresten! kram

Therése sa...

Hehe, de va de jag försökte förklara för Johan, att de hade flera bra låtar..men just då stod huvet still ang. namn på dessa..
Tack själv för sällskapet!