15 oktober 2006

7/10 - 2006 ~ Två sjungande JA

För åtta dagar sen skedde något som kom att bli en av de största händelserna i mitt liv. Jag gifte mig med min älskade M.
Alla detaljer som man var så noga med innan denna dag försvann totalt under vigseln, inte tänkte jag på vilken ingångs- eller utgångsmusik vi hade, inte tänkte jag på att jag sa mina löften i en annorlunda ordning, jag tänkte faktiskt inte så mycket över huvudtaget, det skedde automatiskt det som skedde. Men allt var så underbart bra, det var inte något som blev fel eller knasigt, vår dag blev precis så underbar och perfekt som vi ville. Från tidig morgon till sen natt.

Tack alla som ville dela denna dag med oss, tack för alla fina presenter, tack för allt stöd!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tack själva för att jag fick vara med. Det kommer vara ett fint minne för alla inblandade. *kramar*

Liselotte! sa...

Jättefin bild! Och du.... nu är det väl dags att uppdatera din blogginfo?! Du har inte längre en pojkvän, du har en m a n!!!