26 september 2006

Buhu

Nu har jag varit hemma i lite mer än en vecka och hela förra veckan kände jag för att blogga jättemycket! Det har hänt flera saker som jag velat berätta om t ex att min brudklänning är klar, att veckan i Rimforsa var jättebra, att jag fyllde 26 förra veckan (tack alla gosisar som kom ihåg mig) och att vi officiellt hatar Comhem nu.

Comhem är nämligen anledning till att jag inte kunnat blogga som jag vill. De har nämligen seriekopplat vår internet- och tv anslutning i vår bostad. Detta innbeär att om någon fårskalle till granne skulle pilla på något de inte får så drabbar det oss. Vilket den har gjort. Vi har varken haft tv eller internet sen söndagen den 17 september. Grr* Så idag sitter jag hemma hos ängeln Lina och lånar internet så att ni kan se att jag lever iaf..

Idag har jag köpt örhängen till bröllopet..bara 11 dagar kvar..pirr*

Inga kommentarer: