10 juli 2006

Inte så mycket att göra

Inläggen kommer allt mer sällan på bloggen kan jag säga, men det blir så när det inte händer så mycket runt omkring en.
Eller egentligen händer det väl ganska mycket runt omkring, men det är mest saker som jag bedömer att jag inte kan vara med på. Just nu trivs jag inte med mig själv, det har jag inte gjort på över ett år, men det är mer märkbart på sommaren när man ser alla sommarfina människor och man själv inte kommer upp till deras klass. Men mycket beror på min ekonomi, det finns ingen för tillfället, det tär på en, det kan jag lova. Speciellt när alla andra har det och kan hitta på i stort sett vad de vill. Visst, förfrågningar kommer om fester hit och dit, men hur kul är det att följa med någonstans där det är sagt att det ska bli en hemmafest för att alltid sluta i utgång för andra men hemgång för en annan?

Jag längtar tills på lördag, några ville åka till Hönö, men pengarna räcker ju inte till det. Tyckte det lät väldigt mysigt dock. Efter att ha pratat med mitt Majs så kom en idé fram, varför inte ha en grillkväll här i Göteborg, Järngänget från Morup. Så det ska det bli, en härlig grillkväll med bad, prat och mys.

Om exakt en vecka åker jag ifrån Götet ett tag, i exakt en vecka ska jag vara Rimforsa, ska också bli jäkligt skönt, att komma ifrån allt och alla. Att bara ta det lugnt, vilket ligger i min sinnestämning just nu, men som ingen annan tycker i min närhet här hemma.
Livet är härligt, när man inte har några motgångar på sin fritid...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»