16 juli 2006

Grillfest

Igår samlades flickorna i järngänget, M., John och Viktor vid Härlanda Tjärn för en kväll med mat, dryck och en massa skojs. Har ont i magmusklerna idag på grund av mycket skratt och beachvolley, eller ja, rättare sagt vattenvolley.
Vi åt pastasallad med grillad kotlett med vitlöks- och honungsglaze och tsatziki. Det var mumma! Till efterrätt bjöds det på två godsaker, cheesecake och chokladkaka, ännu mera mumma!
Skämten haglade och mycket skratt blev det som sagt, "när jag var 15 år så var jag på Cypern", "leverfläcken sköts iväg", "den som bäddar får lägga sig" och "min tupp är döv". Haha..

Tack för en underbar kväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga bilder på snaskätarna! haha. Tur att jag sett hur de ser ut i verkligheten! Jag träffade föresten på Moa och Jessica (den andra) igår när jag och R gick till Johan. De grillade med en norsk(?) tjejkompis där precis utanför. Hur är det i Östergötland? Syr du upp din klänning och förbereder mycket annat?

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»