07 juni 2006

Pop pop, liten marängtopp...

Vad tiden går fort..helt otroligt. Sen sist har jag haft fullt upp med skolan. Men den är helt slut nu! Tog examen i fredags 2/6-2006. Där ser man..betygen är jag nöjd med också.
I samma veva skickade vi ut inbjudningarna till bröllopet. Shit, nu känns det väldigt verkligt.. Mam kommer också i helgen då vi ska ut och plöja bröllopsbutiker..
Jag: Kort + Rund = Marängtopp?

Inbjudan, omslag.


Inbjudan, inlaga med citatet: Den älskade är alltid vacker.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Aa o inbjudningarna var sååå fina! Då har man ju något att försöka klå när man själv ska gifta sig i framtiden =) Längtar till hösten!

Liselotte! sa...

Det var ju absolut inget iskallt med den där grymt dåliga filmen! Det värsta är ju att den fick så bra kritik...

Jag såg bilden på dina bröllopsskor, grymt coola! Vad spännande att ni ska gifta er, jag måste säga att jag är lite lagom avundsjuk, det är ju så romantiskt!