21 mars 2006

Bortglömd?

Kan man känna sig bortglömd när man har så mycket personer runtomkring sig i sitt liv? Antagligen, just nu har jag den känslan iallafall.
Det är så mycket som händer för många just nu, för alla utom mig känns det som. Pratar man om det så får man bara höra..men du som ska gifta dig i höst. Ja, just det..i höst. Höst är inte nu, det är småsaker att göra med det hela tiden, men det är inte hela min identitet.
Tro det eller ej, men jag har tydligen inga "bridezillagener" i mig, inte än iallafall.
Varför inte bara fråga om hur jag mår överhuvudtaget? Med annat än det. Det är mycket att lyssna på just nu, från alla håll, lite trött på det.
Jag då?
Cowboyfest på lördag, det ser jag fram emot!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Du är inte bortglömd vännen. I promise. Utan din vänskap hade jag inte varit någonting här i Göteborg. Du betyder väldigt mycket för mig, bara så du vet...sen om det piggar upp eller inte, det är helt upp till dig. Vet att jag kan vara helkonstig o verka helt ointresserad, men det är för att mina tankar är på helt annat håll mest hela tiden *haha*

Unknown sa...

Klart du inte är bortglömd! Du är ju min bästis ju! Har bara fått för mig att du har så mycket att göra och inte har ork eller tid att göra så mycket annat. Vilket jag har full förståelse för. Dessutom jobbar jag ju nästan varje dag, så när du slutar jobbar jag ju alltid. Trist som faen. Imorgon är jag ledig och skall till myrorna och prova skjortor. Vill du följa med? (Fast det är ju på dagen ju...)

Therése sa...

Thank u girls!

Det värmer att veta att man har vänner =) Kramar om er!