13 februari 2006

Förlovningsdag

Idag har jag praktiskt taget bara surfat runt hela dagen *S*
Jaja, det kan man ju också göra om dagarna.

Efter praktiken mötte jag M. för att handla lite gott till vår "brunch" imon. Vi har nämligen tagit ledigt för att bara ha en mysdag och ägna oss åt varandra.
Jag vet! Det låter klyschigt, men det är ju faktiskt vår förlovningsdag, och förmodligen den sista vi firar i o me att vi gifter oss i höst och då blir de ju istället den dagen man firar hädanefter..

Iallafall, när vi hade handlat klart i saluhallen kom M. på att han hade ju tänkt att gå själv på stan för att handla present till mig, smart!
Så jag fick följa med och välja ut presenten, schh, tro inte att du får veta, det är faktiskt en överraskning! Jag berättar imorgon.

Men tre röda rosor fick jag idag.

Inga kommentarer: