04 augusti 2005

Borta bra...

Men hemma bäst... Så känner iallafall jag efter att ha varit bortrest ett par dagar. Eller jag vet inte om man ska kalla det bortrest då jag har varit hemma hos mina föräldrar, i det samhället som jag är född i. Det är härligt att få träffa alla igen, min familj och vänner. Få träffa mina härliga brorsbarn, men jag måste erkänna att man är helt slut efter att ha lekt med dem i ett par timmar..
Men kul var det iallafall att få träffa alla och att besöka platser där man inte varit på väldigt länge.


Det är iallafall väldigt skönt att komma hem igen, till M. och de två tisstassarna.

Som jag tidigare nämnt så har ju min fåfänga börjat vakna till liv och nu har jag faktiskt bestämt mig! Jag ska ner till stan och iallafall köpa parfym (har ni några tips?), mascara (mitt favvomärke, Christian Dior) och ett..kan ni tänka er.. Lipgloss..

Man kan säkert hitta mer på vägen, en ny rolig ögonskugga också kanske?!

Inga kommentarer: