25 juli 2005

Dödstrött..

Det kändes iallafall som om jag var det i morse. Det blir ju lätt så när man verkligen inte kan sova, man vrider och vänder på sig och tankarna bara fladdrar omkring.
Jag är en så kallad ""nattmänniska", det vet jag då jag har en tendens att kunna vara uppe hur länge som helst på natten, och vänder lätt på dygnet. Hur jag än gör så är jag aldrig pigg på morgonen, ibland är det lättare att få upp ögonen, men seg känner jag mig ändå.
Iallafall så var natten sömnlös och i morse var jag då dödstrött, men jag lyckades ändå göra mig iordning och ta mig till jobbet i tid. En stor bedrift!
Dagen har än så länge varit väldigt lugn, inga otrevliga kunder i telefonen än så länge, vilket jag har en tendens att få ganska ofta.
Denna vecka är min faster och hennes familj på besök i Göteborg. Det ska bli trevligt att träffa dem. Antagligen blir det att gå en sväng till Liseberg, det blir trevligt då jag ännu inte varit där i år.
Kanske kan jag tvinga min faster på någon karusell..
Får se vad de säger, de skulle ringa när de kom hit, kanske skulle ta med dem till några smultronställen här nere som man inte hittar till så ofta..typ Viktoriapassagen, elle varför inte Café Villekulla?!

Inga kommentarer: